Toribash


Tror den här är hyffsat bra att redigera till och lite smårolig på samma gång.






(lägg märke till skeeten i detgicksnabbtva vid 250 framesish)
Attached Files
$ifred_Potatismos.rpl (538.9 KB, 13 views)
$ifred_morotegott.rpl (336.2 KB, 15 views)
ifred_Detgicksnabbtvaa (2).rpl (360.8 KB, 19 views)
Tjenareeller (2).rpl (274.8 KB, 14 views)
Måste erkänna, ifreds musiksmak är bortom mig, men jag diggar låten!


Är inte den bästa på SP, men här har du iaf.

Tycker vi får dra igång några spars på jisses mods, oss svenskar emellan. Måste ju ha ett gäng -30 collabs ju.
Attached Files
An Entity Among Us.rpl (282.3 KB, 4 views)
Order In the Fucking Court.rpl (198.3 KB, 4 views)
Before Toribash Crashes.rpl (116.0 KB, 4 views)
Last edited by Swepples; Sep 30, 2016 at 04:00 AM.
Owner of Fred
ᕕ( ᐛ )ᕗ
[SIGPIC][/SIGPIC]
liten update på jobb sökandet. är kopierat från min fb.

får "jobb" på telge tillväxt från arbetsförmedlingen. blir hemskickad då dom inte har sagt att jag bor i salem, och inte södertälje. dom glömmer också skriva in mig för ersättning, så det har jag inte fått något av heller. sen säger dom att jag inte är på möten när jag är där och blir inskriven utav personal. den dagen dom gör något rätt ska det firas med ett hurra.
men för nu är detta min känsla. http://images.memes.com/meme/887894

kanske ska ge lite info om telge tillväxt också. det är basically ett företag som jobbar med arbetsförmedlingen och andra företag. man praktiserar där i 6 veckor för att visa att man kan hålla tider och sånt. efter de 6 veckorna blir det anställning, och då tar dom kontakt med andra företag (arbetsförmedlingens uppgift, men dom gör den ju inte så telge tillväxt måste ta hand om det.) för att snacka om anställnings hos dom. ens uppgift på telge tillväxt kan vara allt från att plocka skräp till vägarbete. inget drömjobb.

nu vet ni hur det ligger till. om ni ska ha med arbetsförmedlingen att göra, ta en riktigt bra omtanke om det verkligen är värt det, då man MÅSTE ta de dom erbjuder, annars får man inte ha med dom att göra.
M I N I V A N
Skit i arbetsförmedlingen mannen. Ring o snacka med folk o företag.

Jag sökte ETT jobb innan jag fick det jag har idag (försäljare på hemglass). Jag skrev inte ens ett personligt brev. Det enda jag gjorde var att prata med ansvarig, sa att jag inte hade något liv under sommaren och att jag letade arbete. Hade en bullshit story om att jag skulle plugga och vilja resa. Nu är jag fast anställd för att det gick bra under sommaren.

Skit i Arbetsförmedlingen, det är inte de du kommer jobba åt. Lägg istället fokus på dig själv och de du eventuellt kommer jobba åt. Ring eller hälsa på dem. Det är så jäkla ovanligt att folk kommer och hälsar på, då alla är så lata och bara skickar in cv/brev via nätet.
Owner of Fred
ᕕ( ᐛ )ᕗ
[SIGPIC][/SIGPIC]
jo tänker också att jag ska göra något sånt. vill däremot se hur det blir på telge tillväxt för de kommande dagarna. ska skriva om min adress till en släktings, men om det hela bara inte funkar tar jag och lyfter på röven och gör saker själv.
M I N I V A N
Weälkom till teamSveden nya gänget lololol
Originally Posted by Fred View Post

Medlemmar
Simon

Solax

Splinter

Swexx

Hampa


Owner of Fred
ᕕ( ᐛ )ᕗ
[SIGPIC][/SIGPIC]
Låter lite pissigt för dig där fan, lycka till och du får se till o uppdatera oss om du får nått napp ;^)

btw pojkar uppdaterade rankerna till minne av ica stig och la till en hall of fame på första sidan med lite roliga citat och berättelser!